Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2017

Ekskluzywnie o regionie

Przedstawiamy ranking-prezentację lifestylowych magazynów o zasięgu regionalnym

Jaki jest przepis na taki magazyn? To proste: trzeba zdobyć świetne zdjęcia, wyszukać lokalnych, ale na krajowym poziomie bohaterów, oprawić to graficznie doskonałą makietą, przyprawić dobrymi wywiadami, ciekawymi tekstami i niebanalnie zredagować. A potem już tylko zebrać ekskluzywne reklamy dobrych, lokalnych marek i można odtrąbić sukces. Pod warunkiem, że pogodziliśmy się z faktem, że za najdroższą reklamę nie dostaniemy więcej niż 2,5 tys. zł. Że to niemożliwe? Niektóre z 16 magazynów z naszego rankingu udowadniają, że jednak można.

W dodatku wciąż powstają nowe. Postanowiliśmy więc sprawdzić, który z nich jest najlepszy. Szukaliśmy magazynów ekskluzywnych, w których swój wizerunek mogłyby prezentować dobre, lokalne firmy (nie uwzględnialiśmy informatorów o wydarzeniach czy miejskich magazynów kulturalnych bądź informacyjnych).

Wydawców magazynów lifestylowych poprosiliśmy o wypełnienie ankiety, w której pytaliśmy o prowadzenia pisma, w tym szczegółowo o wyniki finansowe. Te pytania wydawcom sprawiły największą trudność.

By powstał ranking, troje redaktorów „Press” przeczytało i oceniło wszystkie pisma według wymienionych obok kryteriów. W każdym z nich przyznawaliśmy od 1 do 10 punktów, można więc było zdobyć ich maksymalnie 150.

Najwyżej oceniliśmy te magazyny, które potrafią promować lokalne osobowości, a nie warszawskich celebrytów na gościnnych występach. Te, które publikują dobre wywiady z trudnymi pytaniami, a nie rozmowy o sukcesach kolejnych prezesów. Te, które mają niebanalną makietę i dobre fotografie. A także te, po których widać smykałkę do redagowania – sprawiania, by każdy numer magazynu był spójną, ciekawą całością, a nie zlepkiem przypadkowych tekstów. Komu się to udaje, prosimy sprawdzić na kolejnych stronach, a zwycięskim magazynom i ich czytelnikom gratulujemy!

Redakcja „Press”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.